Jag har adressändrat, varför har ni inte uppdaterat min fakturaadress?

Uppdaterad:

Det räcker inte med att meddela din nya adress via Skatteverket eller Adressändring, du behöver kontakta oss direkt så vi kan uppdatera din fakturaadress. 

Om du är privatkund ändrar du enklast din fakturaadress genom att logga in på Mina sidor. Under "Fakturor ser du vilken fakturaadress du har idag, och kan ange den nya adressen dit du önskar att vi skickar din faktura. Om du har flera anläggningar behöver du ändra fakturaadressen för varje anläggning. 

Om du inte har möjlighet att logga in på Mina sidor ber vi dig kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär så hjälper vi dig att ändra fakturaadressen. 

Om ni är företagskund ändrar ni er fakturaadress genom att kontakta vår kundservice, antingen via vårt kontaktformulär eller via telefon 0771-53 53 00.


Hittar ni inte vad ni söker?

Kontakta oss här

Hjälpte den här sidan dig?