Jag har problem att logga in på Mina sidor, vad ska jag göra?

Uppdaterad:

Om du försöker logga in via användarkonto, kontrollera att du har angett ett giltigt användarnamn (giltig e-postadress) och lösenord. Om du försöker logga in via BankID/Mobilt BankID, kontroller att du angett korrekt personnummer.
Vi rekommenderar att du använder webbläsarna Chrome, Firefox eller Safari.

Du kan logga in cirka 24 timmar efter det att elnätsavtalet är tecknat.

Om problemet kvarstår kan du göra en felanmälan hos vår kundservice, det gör du enklast via vårt kontaktformulär. Beskriv ditt problem så tydligt som möjligt och ange ditt kundnummer, användarnamn (e-postadress), vilken webbläsare du använder, tidpunkt då felet inträffade samt om du fått ett felmeddelande. Skicka gärna med bilder.


Hittar ni inte vad ni söker?

Kontakta oss här

Hjälpte den här sidan dig?